سخن مدیرعامل

با سلام و احترام .

خداوند منان را سپاسگذارم که به اینجانب قدرت خلق مجموعه ای پویا ، خلاق و متخصص در عرضه پوشاک را اهدا نمود تا بتوانم با استفاده از پرسنل متعهد این مرز و بوم ، محصولاتی ۱۰۰درصد ایرانی را به عموم هموطنان عرضه نمایم .

با توجه به کیفیت محصولات که از اهم اهداف ماست ، توانسته ایم با صادرات محصولات خود به دیگر کشور ها نیز در اقتصاد کشور عزیزمان ایران سهمی هر چند کوچک داشته باشیم .

هنر تولید پوشاک هنر خلق زیبایی است چه را که پوشاک ، ظاهر تن است و زیبایی تن با پوشیدن نمایان میگردد .

با هدف تولید کالایی خاص ، زیبا ،با کیفیت و با در نظر گرفتن قیمتی منصفانه تلاش خواهیم نمود تا مشتریان خود را راضی و خشنود سازیم چرا که رضایت مشتری روحیست به جان کسب و کار ما .

مجموعه بازرگانی کیمیا در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردیده است و امکان خدمتگزاری را در عرصه ای از مدیریت برایم مهیا نموده و افتخار مسئولیت هدایت و راهبری مجموعه هایی همچون بازرگانی کیمیا (فروش عمده پوشاک) ،مجموعه فروشگاه های مات سنتر (فروش تکی محصولات ) ،محصولات روئین تن پوش و دیگر برند های زیر مجموعه را با هماهنگی و همکاری هیات مدیره محترم برعهده بنده نهاده است .

اهمیت این صنعت به عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصادی در کشور, ضرورت دقت در انجام مراحل مختلف اجرا و تولید را صد چندان می‌نماید لذا پرداختن به این مهم را وظیفه قانونی و وجدانی خود دانسته و تحقق استحکام باطنی خدمات تولید و عرضه را با توجه به طراحی زیبا و مدرن ، در اولویت کاری شرکت قرار داده‌ام.

افزون براین، ارتقاء بیش از پیش کیفیت تولیدات و جلب رضایت مشتری از اهم اهداف عالیه شرکت بوده که با هدایت هیات مدیره محترم و همت و کمک همکاران مجرب  و متخصص ، در جهت دستیابی به اهدف کلان و با تلاشی مستمر بسوی آینده‌ای روشن در حرکتیم.

با آرزوی توفیق

مدیریت عامل مجموعه بازرگانی کیمیا

مهندس تقی پور